
|
|
Kinek jó a kurzus?
Az „Indíts Te is webshopot!” egy bevezető kurzus a webáruház indítását tervezők számára. De profitálhatnak belőle vállalkozási ötletet keresők és olyan webshop tulajdonosok is, akik megrekedtek a saját üzletükkel. Ha már egy email-t el tudsz küldeni ez is menni fog, nem kell “internetes” szakembernek lenned. Minden témánál fontos gyakorlati részleteket és tapasztalatokat osztok meg veled, amelyeket hosszú évek alatt szedtem össze.
Mi a célja a kurzusnak?
Megmutatom neked lépésről lépésre, hogy hogyan kell létrehozni és jól működtetni egy webshopot agyakorlatban. Továbbá, hogy milyen konkrét lépéseket kell megtenned, hogy az emberek elkezdjenek vásárolni a webáruházadban. Amit hibát lehetett, én már elkövettem helyetted, így neked már nem kell.
Ezt a kurzust bárhol, bármikor és bármennyiszer elvégezhetsz, megnézhetsz, visszatekerhetsz. Nem kell sehová sem utaznod, akkor tanulsz, amikor időd van rá, és olyan tempódban amiben Te szeretnél.
A kurzus elvégzése közben és után sem engedem el a kezed. Ha bármilyen kérdésed van a témával kapcsolatban kérdezz bátran és segítek.
Ezekről lesz szó a kurzusomban
Hogyan tudom elindítani és működtetni a saját webáruházamat?
A kurzus során bemutatom technikai oldalról, hogy hogyan lehet neked is egy webáruházad, milyen konkrét feladataid vannak egy webáruház indításával és napi szintű üzemeltetésével kapcsolatban. Megmutatom, hogyan érdemes megszervezni a webáruház folyamatait. Ez a rész igazi hiánypótló tudást ad. Már csak emiatt érdemes beiratkoznod a tanfolyamra.
Hogyan tudok minél több vevőt szerezni?
Átvesszük, hogy milyen konkrét lépéseket kell megtenned, hogy az emberek elkezdjenek vásárolni a webáruházadban. Marketing témában hatalmas az információ áradat. Rengeteg a felesleges, haszontalan, sokszor felületes és néha kifejezetten káros információ. Megmutatom, hogy mik azok a kipróbált, bevált, valóban működőképes vevőszerző megoldások, amik eredményre vezetnek egy webshop esetében.
Hogyan válasszam ki a legideálisabb terméket?
Ha nem jó a terméked, nem érdekli az embereket, nincs az a marketing, nincs az az optimalizált webáruház, ami nyereségesen el tudja adni, ezért nagyon fontos az ideális termék kiválasztása. A kurzusban bemutatom, hogy milyen eszközökkel lehet piackutatást csinálni és egy gyakorlati példán keresztül megtanítom, hogy ezeket, hogyan kell használni. Bemutatom az E-kereskedelmi trendeket, a legdinamikusabban fejlődő területeket, valamint ötleteket, inspirációkat adok neked.
Milyen jogszabályi előírások vonatkoznak rám?
Végül átbeszéljük a jogi tudnivalókat, azaz, hogy milyen jogszabályi előírások vonatkoznak rád, mint webáruház tulajdonosra. Milyen adminisztrációs lépéseket kell megtenned. Milyen dokumentumokat kell beszerezned, mire figyelj oda, mik a leggyakoribb hibák. Bár ez is egy fontos téma, de elárulom, nem ezen fog múlni a webáruházad sikere, hanem a fentieken.
Mit kapsz, ha beiratkozol a kurzusomra?
32 leckéből álló videósorozat, ami megmutatja lépésről lépésre, hogy hogyan kell létrehozni és jól működtetni egy webshopot a gyakorlatban.
Ezt az online kurzust bárhol, bármikor és bármennyiszer elvégezheted, megnézheted, visszatekerheted. Akkor tanulod, amikor időd van rá, és olyan tempóban amilyenben Te szeretnéd.
Gyakorlati oktatást: az alap elmélet átadása mellett, gyakorlati példák, és feladatokon keresztül megmutatom azt is, hogy csináld.
Folyamatos támogatás: a kurzus elvégzése közben és után, ha bármilyen kérdésed van a témával kapcsolatban kérdezz bátran és segítek.
Letölthető segédanyag mellett, több tucat tippet, praktikát és eszközt, amelyek segítenek téged, egy webshop sikeres elindításában és üzemeltetésében.
Kattints a "Megveszem" gombra, várlak a kurzuson! :)
Miről lesz szó a kurzuson?
Webáruház felület
Hogyan lesz webáruházad
Teszt webáruház regisztrációja
Kategória szerkezet kialakítása
Termék adatlap, termék feltöltés
Szállítási módok 1. (futárszolgálat, posta)
Szállítási módok 2. (nem országos lefedettségű)
Szállítási módok 3. - gyakorlati megoldások
Fizetési módok 1. - átutalás, befizetés bankban
Fizetési módok 2. - készpénz, utánvét
Fizetési módok 3. - bankkártya
Megrendelés feldolgozása, teljesítése
Megrendelés utóélete
Bevezetés
Gyakorlati példák vevőszerzésre
Vevők saját blogról, weboldalról
Vevők a Google-ból
Vevők a Facebookról
Vevők hirdetésekből
Hírlevél küldés