
|
|
Kinek jó a kurzus?
Karrierindítás, -váltás előtt állók, akik szeretnék tudni, hogy milyen lépéseken végig haladva tudnak magukról, olyan képet kialakítani, melyek segíti őket, hogy megvalósítsák céljaikat.
Egyéni-, kis- és középvállalkozók, akik különbözni akarnak a konkurenciától (pozicionálás), ezáltal jobban tudják értékesíteni magukat, terméküket vagy szolgáltatásaikat.
Miben segít a kurzusom?
Megmutatom neked lépésről lépésre, hogy hogyan tudod felépíteni a személyes márkádat, úgy hogy egy hiteles és látható képet alakítsd ki magadról a szakterületeden belül, valamint, hogy megkülönböztesd magad a versenytársaidtól, hogy elérd a céljaidat (pl. vásárlás, új munkahely). Online és offline eszközökön foglak végigvezetni, és olyan segédanyagokat fogsz tőlem kapni, amelyek segíteni fognak neked, hogy a saját magadról kialakított képet másokban tudatosan tud befolyásolni.
A kurzust bárhol, bármikor és bármennyiszer elvégezhetsz, megnézhetsz, visszatekerhetsz. Nem kell sehová sem utaznod, akkor nézed, amikor időd van rá, és olyan tempóban haladsz amiben Te szeretnél.
Ezekről lesz szó a kurzusomban
Mi is az a személyes márka és miért van rá szükség annak építése?
Megmutatom neked milyen egy erős személyes márka és hogyan tudod megkülönböztetni magad a versenytársaidtól.
Első lépés az önismeret felé:
Egy tréning anyagon foglak végig vinni, hogy jobban megismerd önmagad. Ezt követően meghatározzuk az “énötvözedeted” és kialakítjuk az egyedi személyes tulajdonságod.
Összeállítjuk a személyes márkád marketingtervét:
Meghatározzuk a célközönséged és elemezzük a konkurenciádat. Megmutatom, hogyan tudsz saját vizuális képet kreálnod a személyes márkádnak és végig viszlek egy személyes márkaépítés modellen is.
Elkezdjük kommunikálni a márkád az online csatornákon:
Megmutatom neked, hogy hogyan használd a közösségi csatornákat személyes márkád kommunikálására, hogyan kezdj neki egy saját honlapnak, illetve hogyan használd az email-t hatékony márkaépítésre.
Átvesszük az offline eszközöket
Az online felületek mellett átfogom veled beszélni, hogy melyik azok az eszközök, amiket érdemes kihasználnod, hogy hatékonyan tud kommunikálni a személyes márkád. Megírjuk az elevator pitchedet, megmutatom, hogyan készítsd el jól a névjegykártyád, a one pagered és átnézzük a kapcsolatépítés alapvető szabályait.
Személyes márkád fenntartása és karbantartása:
Megbeszéljük azt, hogy miért érdemes a Google-lal jóba lenni, mi az a google hatás és mire érdemes használni a google értesítő szolgáltatását. Emelett átnézzük, hogy mit érdemes tenned, hogy a közösségi csatornáidat fennt és karban tudd tartani.
Útravaló a kurzusból:
Összefoglalom neked az eddig együtt megtett út végeredményét.
Mit kapsz, ha beiratkozol a kurzusomra?
41 leckéből álló videósorozat, ami feldolgozza a személyes márka építés minden területét az elmélettől a megvalósításig.
Gyakorlati oktatást: az alap elmélet átadása mellett, gyakorlati példák, és feladatokon keresztül megmutatom azt is, hogy csináld.
Folyamatos támogatás: a kurzus elvégzése közben és után, ha bármilyen kérdésed van a témával kapcsolatban kérdezz bátran és segítek.
4 db letölthető segédanyag mellett, több tucat tippet, praktikát és eszközt, amelyek segítenek téged az énmárkád felépítésében.
A kurzus elvégzése után, előre meghatározott időpontban egy egyénre szabott 1 órás ajándék (ingyenes) skype konzultációt.
Szeretnél belenézni a kurzusomba? Görgess le a leckékhez, és nézd meg a 3 nyílt videót.
„Mutasd, mire költöd a pénzed és megmondom, milyen ember vagy valójában.” (J.W.Frick)
Úgyhogy költsd a pénzed a kurzusomra! ;)
Mi a személyes márka és miért van rá szükség?
Milyen egy jó személyes márka?
Hogyan különböztesd meg magad versenytársaidtól?
Rövid felépítése a folyamatnak
Célod meghatározása
Kezdetek
SWOT analízis
Énötvözet és USP meghatározása
Bevezető
Célközönség meghatározása
Konkurencia elemzése
Vizuális egységes kép kialakítása
Personal Branding Canvas Model bevezető
Personal Branding Canvas Model - 1.rész
Personal Branding Canvas Model - 2.rész
Personal Branding Canvas Model - 3.rész
Összefoglalás
Bevezető
Honlap
Egyéb közösségi médiák
Blogolás
Email kommunikáció
Összefoglaló
Bevezetés
Saját történeted
Elevator pitch
Névjegykártya
One pager
Megjelenés és kapcsolatépítés
Online és Offline Összefoglaló
Bevezető
Google hatás
Google értesítő
Közösségi média
Összefoglaló