Logó
Képzések

Eszközök és esettanulmányok a tartalommarketingben

Technológiák és trendek témakörét járjuk körbe szakértőinkkel.

A kurzusról

EZ A KURZUS CSAK RÉSZEGYSÉGE A TELJES „Tartalommarketing 3.0” KURZUSNAK! 

A hazai marketingszakmát már évek óta komolyan foglalkoztatja a tartalommarketing. A kezdetekre jellemző „aranyláz” mára megrostálta a lelkes kezdőket és kinevelte a profikat.

Ha lépést akarunk tartani a fejlődéssel, ismerünk kell a piacot alakító trendeket és közönségünk viselkedését, hiszen célcsoportunkat sem kerülik el a technikai innovációk, a kínálat bővülése és a fogyasztási szokásokat befolyásoló egyéb tényezők.

Ideje felülvizsgálni és frissíteni tudásunkat az eredményes tartalommarketinghez szükséges legfontosabb elemek

 

A kurzus tartalma a következő fejezetekből áll össze:

  • A tartalom születése - Szörnyi Krisztina, HVG Extra Magazinok
  • A YouTuberek marketingértéke - Szabó Gergő, Special Effects Media
  • Hol a sztori? A Nagy Frissítés rövid története - Pőcze Balázs, Mito
  • Egy mese az életről - Csanda Gergely, NN Biztosító
  • Cégbirodalom blogolásból - Magyarósi Csaba és Szűcs Ádám, Egy nap a városban blog