Logó
Képzések

Tartalommarketing 3.0

Tervezés, terjesztés, technológia

A kurzusról

A hazai marketingszakmát már évek óta komolyan foglalkoztatja a tartalommarketing. A kezdetekre jellemző „aranyláz” mára megrostálta a lelkes kezdőket és kinevelte a profikat. Ez idő alatt az is bebizonyosodott, hogy a tartalommarketing nem egy múló jelenség, hanem – ahogy Seth Godin marketingguru mondta – az egyetlen marketing, amely megmaradt.

Ha lépést akarunk tartani a fejlődéssel, ismerünk kell a piacot alakító trendeket és közönségünk viselkedését, hiszen célcsoportunkat sem kerülik el a technikai innovációk, a kínálat bővülése és a fogyasztási szokásokat befolyásoló egyéb tényezők.

Ideje felülvizsgálni és frissíteni tudásunkat az eredményes tartalommarketinghez szükséges legfontosabb elemek

Témák:

  • ügyfélkarakterek készítése és fogyasztói insightokon alapuló stratégia tervezése,
  • munkaszervezést, automatizálást és analitikát támogató, forradalmasító technológiák
  • agilis tartalommarketing
  • a tartalommarketing eredményességének mérési lehetőségei
  • a tartalom megismertetését, célba juttatását elősegítő terjesztési és kommunikációs csatornák
  • a startupok tartalommarketingben rejlő lehetőségei
  • közösségimédia-platformok – YouTuberek és az Instagram-jelenség
  • a print média szerepe a tartalommarketingben