HVG szemináriumok & konferenciákHVG oktatói csoport
|
|
Tervezés és terjesztés a tartalom marketingben
EZ A KURZUS CSAK RÉSZEGYSÉGE A TELJES „Tartalommarketing 3.0” KURZUSNAK!
A hazai marketingszakmát már évek óta komolyan foglalkoztatja a tartalommarketing. A kezdetekre jellemző „aranyláz” mára megrostálta a lelkes kezdőket és kinevelte a profikat.
Ha lépést akarunk tartani a fejlődéssel, ismerünk kell a piacot alakító trendeket és közönségünk viselkedését, hiszen célcsoportunkat sem kerülik el a technikai innovációk, a kínálat bővülése és a fogyasztási szokásokat befolyásoló egyéb tényezők.
Ideje felülvizsgálni és frissíteni tudásunkat az eredményes tartalommarketinghez szükséges legfontosabb elemek
A kurzus tartalma a következő fejezetekből áll össze:
- Pillantás az álarc mögé - Hogyan ismerhetjük meg a tartalomkészítéshez szükséges ügyfélkarakterünket - Mészáros József, Cognative
- Tartalommarketinget agilisan? - Bodó Árpád Zsolt, Sprint Consulting
- Tartalommarketing eredményességének mérése - Raskó Attila, Evocontent
- Webshopok tartalommarketingje - Tóth-Czere Péter, Telenor Magyarország
-
1.Tervezés és terjesztés a tartalom marketingben
-
1. lecke
Pillantás az álarc mögé
-
2. lecke
Tartalommarketinget agilisan?
-
3. lecke
Tartalommarketing eredményességének mérése
-
4. lecke
Webshopok tartalommarketingje