HVG szemináriumok & konferenciákBiztosan tapasztalta már, hogy könnyebben talál jó megoldásokat, és tudatosabban hozhat megfelelő döntéseket, ha megbízható forrásból kap új ötleteket. Célunk, hogy ezen ötletek túlmutassanak a hagyományos gazdasági megközelítéseken, új kitörési pontokat és megoldási javaslatokat nyújtsanak minden hallgatónk számára.
A szemináriumainkon és konferenciáinkon túl, amelyek a gazdaság és menedzsment témájú köteteinkre, tematikus weboldalainkra, illetve a hozzájuk kapcsolódó szakmai kiadványainkra épülnek, most egy újabb csatornáját is elindítottunk tudásunk megosztásának, mégpedig online kurzusok formájában, itt a Webuni-n.
HVG oktatói csoport
|
|
Technológiák és trendek a tartalommarketingben
EZ A KURZUS CSAK RÉSZEGYSÉGE A TELJES „Tartalommarketing 3.0” KURZUSNAK!
A hazai marketingszakmát már évek óta komolyan foglalkoztatja a tartalommarketing. A kezdetekre jellemző „aranyláz” mára megrostálta a lelkes kezdőket és kinevelte a profikat.
Ha lépést akarunk tartani a fejlődéssel, ismerünk kell a piacot alakító trendeket és közönségünk viselkedését, hiszen célcsoportunkat sem kerülik el a technikai innovációk, a kínálat bővülése és a fogyasztási szokásokat befolyásoló egyéb tényezők.
Ideje felülvizsgálni és frissíteni tudásunkat az eredményes tartalommarketinghez szükséges legfontosabb elemek
A kurzus tartalma a következő fejezetekből áll össze:
- Inbound vagy tartalommarketing? Lépjünk túl a definíciókon és döntsünk jól! - Kiss Tamás
- Marketingautomatizálási rendszerek: robotok jönnek a marketingesek helyére? - Mozsik Tibor, Invitel
- A tartalommarketing szereti a startup-okat! - Pásztor Krisztina, független tanácsadó
- Social média a Facebookon túl, avagy az Instagram-jelenség - Boroznaki Gergő, Crane
-
1.Technológiák és trendek a tartalommarketingben
-
1. lecke
Inbound vagy tartalommarketing?
-
2. lecke
Marketingautomatizálási rendszerek
-
3. lecke
A tartalommarketing szereti a startup-okat!
-
4. lecke
Social média a Facebookon túl, avagy az Instagram