Logó
Képzések

Technológiák és trendek a tartalommarketingben

Technológiák és trendek témakörét járjuk körbe szakértőinkkel.

A kurzusról

EZ A KURZUS CSAK RÉSZEGYSÉGE A TELJES „Tartalommarketing 3.0” KURZUSNAK! 

A hazai marketingszakmát már évek óta komolyan foglalkoztatja a tartalommarketing. A kezdetekre jellemző „aranyláz” mára megrostálta a lelkes kezdőket és kinevelte a profikat.

Ha lépést akarunk tartani a fejlődéssel, ismerünk kell a piacot alakító trendeket és közönségünk viselkedését, hiszen célcsoportunkat sem kerülik el a technikai innovációk, a kínálat bővülése és a fogyasztási szokásokat befolyásoló egyéb tényezők.

Ideje felülvizsgálni és frissíteni tudásunkat az eredményes tartalommarketinghez szükséges legfontosabb elemek

 

A kurzus tartalma a következő fejezetekből áll össze:

  • Inbound vagy tartalommarketing? Lépjünk túl a definíciókon és döntsünk jól! - Kiss Tamás
  • Marketingautomatizálási rendszerek: robotok jönnek a marketingesek helyére? - Mozsik Tibor, Invitel
  • A tartalommarketing szereti a startup-okat! - Pásztor Krisztina, független tanácsadó
  • Social média a Facebookon túl, avagy az Instagram-jelenség - Boroznaki Gergő, Crane